خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 33365
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


انتشار گزارش سوزوکی : پرسپولیس، استقلال و ۱۰ تیم دیگر تأیید نشدند !

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی و به نقل از خبرگزری فارس، سوزوکی رئیس ژاپنی لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته نشستی با مسئولان باشگاه لیگ برتری داشت و نتیجه ۱۰ روز بازرسی خود و همکارانش را از باشگاه لیگ برتری به اطلاع مسئولان باشگاه‌ها رساند.

ناظران AFC گزارش مکتوبی به همه باشگاه‌ها در مورد ایرادهایشان ارائه کردند و به باشگاه‌هایی که مورد تایید قرار نگرفتند حداکثر ۲ ماه وقت دادند تا این اشکالات را برطرف کنند.

سوزوکی همچنین در یک فهرست به طور کلی باشگاه‌هایی که از نظر ساختاری مورد تایید قرار نگرفتند را اعلام کرد.

 

در این نسخه ۳ بخش عمده وجود دارد که شامل CLUBS، OTHERS، STADIA است که بخش CLUBS مربوط به ۵ ساختار اصلی باشگاه‌ها یعنی ساختارهای مالی، حقوقی، رسانه، بازاریابی و مسابقات است.

در بخش CLUBS دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و ۱۰ باشگاه دیگر لیگ برتری دیگر مورد تایید ناظران AFC قرار نگرفتند. ضمن اینکه ۶ باشگاهی که تایید شده‌اند اشکالات جزیی در زمینه تجهیزات جانبی و ورزشگاه‌ها دارند. سایپا، ملوان، ذوب‌آهن، سپاهان، مس کرمان و فولاد خوزستان ۶ باشگاهی هستند که ساختارهایشان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد تایید قرار گرفته است.

دو بخش دیگر که شامل OTHER، STADIA مربوط به تجهیزات جانبی‌ ورزشگاه مانند اتاق کار رسانه، اتاق تست دوپینگ، رختکن داوران، نور ورزشگاه و … است.

بخش OTHERS مربوط به داشتن مدیر رسانه‌ای، میکس زون، اتاق رسانه‌ای، محل کار تلویزیون و … است که باشگاه پرسپولیس نیز در این بخش مورد تایید قرار نگرفته است.
در این بخش فقط پنج باشگاه شهرداری تبریز، استقلال، سپاهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن تایید شده‌اند.

۳ ورزشگاه فقط درجه A دارند؛ ورزشگاه آزادی، ورزشگاه فولادشهر اصفهان و ورزشگاه باهنر کرمان مورد تایید هستند که در این ورزشگاه‌ها پنج تیم ایرانی بازی می‌کنند. استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر و مس در ورزشگاه باهنر کرمان.

باشگاه‌هایی که مورد تایید قرار نگرفته‌اند در زمینه‌های حقوقی مالی، بازاریابی اشکالاتی اساسی داشتند.
اشکالات عمده در بخش حقوقی باشگاه‌هایی که مورد تایید قرار نگرفته‌اند شامل عدم ارائه گزارش هیات مدیره، مشخص نبودن سهامداران باشگاه‌، عدم حضور مدیر حقوقی تمام وقت در باشگاه و … است.

به گزارش فارس در بخش مالی اشکالات باشگاه‌ها شامل نبود گزارش مالی و حسابرسی دقیق است، ضمن اینکه سال مالی باید از ابتدای تا انتهای فصل فوتبال تعریف شود نه آنکه از ابتدای سال تا انتهای سال خورشیدی.

ایراد دیگر در بخش مالی مربوط به اسپانسر‌هاست که در این بخش باشگاه‌ها به جای داشتن یک اسپانسر باید به سمت تعدد اسپانسر‌ها بروند و میزان کمک دولتی به باشگاه کم و کمتر شود.

در بخش بازاریابی به باشگاه‌ها پیشنهاد شده فصل آینده بلیت فروشی توسط خود باشگاه‌ها انجام شود، افزایش تولیدات باشگاه‌ها مانند کلاه، پرچم، پیراهن و شال برای درآمدزایی بیشتر انجام شود و باشگاه باید بتواند از لوگوی خود درآمد بیشتری داشته باشد. همچنین از پتانسیل طرفداران درآمدزایی بیشتری انجام گیرد.

اشکالاتی که از هر ۱۸ باشگاه لیگ برتری به طور مشترک گرفته شده عبارت است از: ورودی مشترک ورزشگاه‌ها، نداشتن برنامه تجاری موفق، عدم امکانات رفاهی برای VIP رسانه‌ها و تماشاگران در ورزشگاه‌ها.

باشگاه‌هایی که مورد تایید AFC قرار نگرفته‌اند حداکثر تا ۲ ماه دیگر فرصت دارند این اشکالات را برطرف کنند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بازيكنان ذوب‌آهن به احترام حجازي با بازوبند مشكي به ميدان مي‌آيند

 

با موافقت کنفدراسيون فوتبال آسيا بازيکنان ذوب‌‌‌آهن براي ديدار مقابل النصر عربستان براي احترام به مرحوم حجازي با بازوبند مشکي به ميدان مي‌روند.

  با موافقت AFC مقرر شد تا قبل از ديدار تيم هاي ذوب‌‌‌آهن و النصر عربستان از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا که فرداشب در ورزشگاه فولادشهر برگزار مي‌شود، به خاطر درگذشت ناصر حجازي، اسطوره فوتبال ايران حاضرين در ورزشگاه يک دقيقه سکوت کنند. 
يک دقيقه سکوت در ديدار امشب سپاهان و بنيادکار هم انجام مي‌شود با اين تفاوت که باشگاه ذوب‌‌‌آهن در مورد بستن بازوبند مشکي بر روي بازوي بازيکنان اين باشگاه در ديدار فردا شب نيز به توافق رسيد. 
همچنين قرار است براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره ناصر حجازي بازيکنان اين تيم با عکس وي وارد زمين مسابقه شوند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صلصالي: ترسي از النصر نداريم

 

کاپيتان تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ساختار دفاعي تيم ما بسيار خوب است و هيچ ترسي از النصر نداريم.

   محمد صلصالي در نشست خبري پيش از بازي برابر النصر عربستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به اين سوال که النصر تاکنون 10 گل زده است و آيا ترس از اين تيم نداريد اظهار داشت: درست است که تيم عربستاني 10 گل به ثمر رسانده است، اما تيم ما هم تاکنون تنها 3 گل دريافت کرده است.

وي ادامه داد: ذوب‌‌آهن خط دفاع نه، بلکه ساختار دفاعي بسيار خوبي دارد و هيچ ترسي از حريف ندارد. هميشه در مسابقات ابتدا به فکر گل نخوردن و سپس به فکر گلزني هستيم. 
تيم‌هاي فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و النصر عربستان فردا از ساعت 19:15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ابراهيم‌زاده: النصر راه و رسم بازي با تيم‌هاي بزرگ را مي‌داند

 

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: النصر تيم باهوشي است و راه و رسم بازي برابر تيم‌هاي قدرتمند را مي‌داند.

   منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي برابر النصر عربستان ضمن تبريک به مناسبت روز زن و ولادت حضرت فاطمه(س) و تسليت به مناسبت درگذشت ناصر حجازي اظهار داشت: چون مسابقات به صورت تک حذفي برگزار مي‌شود و تيم‌ها با يک بازي صعود يا سقوط مي‌کنند بازي سختي در پيش خواهد بود. 
وي ادامه داد: النصر تيم باهوشي است و راه و رسم بازي برابر تيم‌هاي قدرتمند را مي‌داند. نبايد به ديدار‌هاي گذشته اين تيم نگاه کرد.

ابراهيم‌زاده با بيان اينکه براي موفقيت وارد ميدان خواهيم شد خاطرنشان کرد: ما ميزبان هستيم و اين موضوع کمک مي‌کند تا بازهم مراحل موفقيت را طي کنيم و اين بار به قهرماني برسيم. بايد تلاش کنيم و هر نتيجه‌اي حاصل شد حداقل از عملکرد خود راضي باشيم.

سرمربي ذوب‌آهن گفت: بايد از ميزباني، تماشاگران و زميني که به بازي در آن عادت داريم به خوبي استفاده کنيم. جايگاه تيم‌ها در ليگ‌هاي کشورهاي خود مهم نيست، چراکه آنها مي‌دانند چگونه بايد بازي کنند.

وي درمورد صحبت مظلومي، سرمربي استقلال مبني براينکه اگر النصر همانگونه که برابر ما براي کرد مقابل ذوب‌آهن هم بازي کند، نماينده ايران مي‌تواند اين تيم را شکست دهد تصريح کرد: از مظلومي تشکر مي‌کنم که اينگونه درخصوص تيم من اظهار نظر کرده است. تيم ما هميشه هجومي بوده و البته منطقي نيست که آنها هم به دفاع مطلق رو بياورند چرا که اين مسابقه بازي برگشت ندارد.

ابراهيم‌زاده گفت: در عين حال که هجومي بازي خواهيم کرد در دفاع هم حواسمان را جمع مي‌کنيم تا اشتباه نکنيم. با آناليزهايي که کرده‌ام مي‌دانم که النصر ضدحملات خطرناکي مي‌زند و شوت‌‌هاي از راه دور ديگر تاکتيک آنها محسوب مي‌شود؛ با اين شرايط بايد در ميانه ميدان عملکرد فوق‌العاده‌اي داشته باشيم. 
ديدار تيم‌هاي فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و النصر عربستان فردا در اصفهان برگزار مي‌شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مرحله يك هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا

 

مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از فردا با انجام چهار ديدار در نقاط مختلف اين قاره آغاز مي‌شود. 

    فردا (سه‌شنبه) چهار بازي از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برگزار مي‌شود و در يکي از آن‌ها سپاهان ايران در اصفهان ميزبان بنيادکار ازبکستان است.

زردپوشان ايراني که يکي از بهترين تيم‌هاي مرحله رفت بودند و در گروه A بالاتر از الهلال عربستان در مکان نخست جدول قرار گرفته بودند، به لطف کسب مقام اول در تک بازي اين مرحله ميزبان هستند.

شاگردان قلعه نويي جمعه اين هفته قهرماني خود در ليگ برتر را جشن گرفتند و با وجود اين که در بازي پاياني ليگ به سايپا باختند، اما انگيزه‌هاي بسيار زيادي براي اين ديدار دارند. سپاهان که يک بار در فصل 2008 ـ 2007 به مقام نايب قهرماني دست يافته بود، اميدوار است که در اين فصل هم به مراحل بالاتر راه يابد.

حريف سپاهان در اين مرحله تيمي است که پرسپوليس را در خانه شکست داد و در گروه C پس از الاتحاد به عنوان تيم دوم به اين مرحله صعود کرد.

بنيادکار اگر چه دو فصل پيش در همين مرحله پرسپوليس را در تهران شکست داد، اما اين بار شاگردان ميرجلال کاسيموف کار دشواري مقابل قهرمان ايران در پيش دارند.

همچنين در دو بازي حساس فردا گامبا اوزاکاي ژاپن با سرزو اوزاکاي اين کشور ديدار مي‌کند و يک ديدار جالب نيز ميان دو تيم عربستاني الاتحاد و الهلال برگزار خواهد شد.

برنامه کامل بازي‌هاي روز سه‌شنبه بدين شرح است:

سپاهان ايران ـ بنيادکار ازبکستان ، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ساعت 19:30

داور : توما ماساکي (ژاپن)

الاتحاد عربستان ـ الهلال عربستان، ورزشگاه عبدالله آل فيصل جده، ساعت 21:35

داور: کيم دونگ اين (کره جنوبي)

چونبوک موتورز کره جنوبي ـ تيانجين تداي چين، ورزشگاه جام جهاني جئونجو ، ساعت 13:30

داور: علي البداوي (امارات) ، کمک‌ها: رضا سخندان (ايران) و حامد سليمان (عمان).

گامبا اوزاکاي ژاپن ـ سرزو اوزاکاي ژاپن، ورزشگاه اکسپو 70 اوزاکا، ساعت 13:30

داور: عليرضا فغاني (ايران)، کمک‌ها: حسن کامراني فر و محمدرضا ابوالفضلي (ايران)

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تکرار چهار سهميه ايران در ليگ قهرمانان قطعي نيست

 

رئيس سازمان ليگ برتر با تاکيد بر اينکه تکرار چهار سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا قطعي نيست گفت: کسب حداکثر سهميه به ميزان امتيازات تيم هاي ليگ برتري بستگي دارد. 

  عزیز الله محمدی ضمن بیان این مطلب افزود: در بازدید هفته آینده ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه ایران تا سال 2014 تعیین خواهد شد که تعداد سهمیه کشورمان به مجموع امتیازات تیم های لیگ برتری بستگی دارد و بطور قطع نمی‌توان درباره تکرار 4 سهمیه ایران اظهار نظر کرد.

محمدی اضافه کرد: آنچه مشخص است وضعیت باشگاه های لیگ برتر به لحاظ ساختار حقوقی و امکانات سخت افزاری پیشرفت داشته و بسیاری از باشگاه های لیگ برتر به شاخصه های تعیین شده از سوی AFC نزدیک شده اند و این امر امیدواریها را برای کسب حداکثر سهمیه افزایش داده است.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم برای بازدید نمایندگان AFC به باشگاه‌های لیگ برتر انجام شده است و امیدوارم باشگاه ها در رفع نواقص موجود برنامه ریزی لازم را انجام داده باشند، تصریح کرد: باشگاه های لیگ برتر تنها یک هفته فرصت دارند تا شرایطی که به آنها اعلام کرده ایم را فراهم کنند و امیدوارم با احساس مسئولیت باشگاه ها بتوانیم به امتیازات بالاتری دست یابیم.

رئیس سازمان لیگ برتر امتیاز تماشاگر را برای لیگ برتر ایران یک شاخص امتیاز آور عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه لیگ برتر ایران از این نظر امتیاز بالایی دارد و این امر از چشم بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا پنهان نخواهد ماند.

عزیز محمدی خاطرنشان کرد: لیگ برتر فوتبال ایران ظرفیت کسب 4 سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و لیگ ایران به لحاظ کیفیت و استقبال تماشاگران از کشورهایی نظیرعربستان و امارات برتر است و در صورتیکه برخی موانع و مشکلات باشگاه ها در بخش های حقوقی و سخت افزاری برطرف شود کسب 4 سهمیه لیگ قهرمانان به راحتی برای کشورمان محقق خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در مرحله اول امتیاز بندی لیگ قهرمانان آسیا برای سال 2009 ، لیگ ایران موفق شد از سقف 500 امتیاز تعیین شده به 340 امتیاز و حدود 68 درصد امتیازات تعیین شده دست یابد ولی بر اساس شاخص های جدید لیگ قهرمانان آسیا تا سال 2012 ، لیگ ایران تاکنون از سقف 800 امتیازتعیین شده به 598 امتیاز و درحدود 74 درصد امتیازات دست یافته که امیدواریم در بازدید اخیر بازرسان AFC با افزایش این امتیازات و نزدیک شدن به استانداردهای تعیین شده بتوانیم 4 سهمیه کشورمان را در آسیا تکرار کنیم.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

برنامه مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شد

 

برنامه مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با پايان ديدارهاي مرحله گروهي اين مسابقات مشخص شد.

پرونده مرحله گروهي رقابت‌‌هاي ليگ قهرمانان آسيا شب گذشته (چهارشنبه) با برگزاري 8 ديدار بسته شد و چهره هر 16 تيم مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌‌ها مشخص شد. 

بر اين اساس و پس از حذف تيم‌هاي مطرح و پرطرفدار استقلال و پرسپوليس ايران از اين رقابت‌ها در مهم‌ترين ديدارهاي مرحله يک هشتم نهايي سپاهان ايران، صدرنشين گروه اول به مصاف بنيادکار ازبکستان تيم دوم گروه سوم مي‌رود و ذوب‌‌‌آهن ايران صدرنشين گروه چهارم با النصر عربستان تيم دوم گروه دوم بازي مي‌کند. اين ديدارها در اصفهان برگزار مي‌شود. 

طبق قوانين کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين مرحله تنها يک بازي آن هم به ميزباني کشوري برگزار مي‌شود که تيمش با سرگروهي به مرحله بعدي صعود کرده است. ضمن اينکه از مرحله يک چهارم نهايي به بعد مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود. 

*برنامه کامل مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است: 
غرب آسيا: 
السد قطر - الشباب عربستان (ورزشگاه جاسم بن حمد) 
ذوب‌‌‌آهن ايران - النصر عربستان (ورزشگاه فولادشهر اصفهان) 
سپاهان ايران - بنيادکار ازبکستان (ورزشگاه فولادشهر اصفهان) 
الاتحاد عربستان - الهلال عربستان (ورزشگاه ملک فيصل) 

شرق آسيا: 

چونبوک موتورز کره‌جنوبي - تيانجين تدا چين (ورزشگاه جامجهاني جنجو) 
گامبا اوزاکا ژاپن - سرزو اوزاکا ژاپن (ورزشگاه اوزاکا اکسپو 70) 
سوان بلووينگز کره‌جنوبي - ناگويا گرامپوس ژاپن (ورزشگاه جام جهاني سوان) 
اف سي سئول کره جنوبي - کاشيما انتلرز ژاپن (ورزشگاه جام جهاني سئول)

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

استقلال هم حذف شد

 

 

دیدار تیم های فوتبال استقلال و النصر عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از ۶۵ هزار نفر آغاز شد و با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

استقلال و النصر بازی را بدون احتیاط آغاز کردند. شاگردان مظلومی چندین بار توانستند حملات خوبی روی دروازه النصر ایجاد کنند اما این فرصت ها از دست رفت. تیم حریف نیز چندان تیم بسته ای نبود و یکی دو مورد صاحب موقعیت شد که تبدیل به گل نشد.
در دقایق پایانی نیمه اول ضربه امیر حسین صادقی با اختلاف کمی از کنار دروازه گذشت.

 

آبی پوشان نیمه دوم را با حملات متعددی آغاز کردند اما این فرصت ها یکی یکی از دست رفت تا این که تیم النصر در دقیقه ۶۰ به گل رسید تا سکوت در ورزشگاه آزادی حکم فرما شود اما در دقیقه ۶۱ فرهاد مجیدی توانست گل تساوی را برای استقلال به ثمر برساند.

شاگردان مظلومی در ادامه مسابقه بار دیگر دست به حمله زدند اما از این موقعیت ها استفاده نکردند.
در دقیقه ۸۲ بازی فرهاد مجیدی یکی از بهترین فرصت های آبی پوشان را از دست داد که از دست رفتن این موقعیت آه از نهاد استقلالی ها برآورد.

درحالی که استقلالی ها بی محابا حمله می کردند در دقیقه ۸۸ هوار ملا محمد با ضربه ای زیبا دروازه النصر را باز کرد اما استقلال برای صعود به یک گل دیگر نیاز داشت. تلاش آبی پوشان به نتیجه نرسید تا بازی با همین نتیجه ۲ بر یک تمام شد.

استقلال با این پیروزی ۸ امتیازی شد و النصر نیز ۸ امتیازی باقی ماند اما به دلیل تفاضل گل در خانه حریف این تیم النصر بود که توانست مجوز حضور در دور بعدی را بگیرد. تیم النصر در دور بعدی باید با ذوب آهن اصفهان بازی کند.
استقلال برای صعود از این مرحله باید با اختلاف دو گل النصر را شکست می داد.

قضاوت این مسابقه بر عهده ماساکی از ژاپن بود. وی به آرش برهانی از استقلال و محمد عید و بارناوی و عبدالله انزی از النصر کارت زرد داد.

در دیگر دیدار این گروه امروز دو تیم السد قطر و پاختاکور نیز به تساوی یک بر یک رسیدند و با این تساوی السد ۱۰ امتیازی شد و به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کرد. پاختاکور نیز با کسب ۵ امتیاز از این رقابت ها حذف شد.

اسامی بازیکنان استقلال:
محمد محمدی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، هوار ملا محمد، ایمان مبعلی، فرهاد مجیدی، جواد شیرزاد، مهدی امیرآبادی( ۷۷- هادی شکوری)، کیانوش رحمتی، آرش برهانی (۶۸- اسماعیل شریفات)

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به تهران بازگشت

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifکاروان تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) به تهران بازگشت.

 کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۴:۰۵ امروز با پرواز شماره ۳۴۳ هواپیمایی الاتحاد عازم کشورمان شد.

پرسپولیسی‌ها ساعت ۱۶:۴۵ وارد فردوگاه امام (ره) در تهران شدند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نوروزی ‌: الوحده شانس داشت، ما هم بی‌انگیزه بودیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Hadi-Noroozi-1.gifهادی نوروزی‌ در گفت‌وگویی در خصوص شکست دو بر صفر برابر الوحده عنوان کرد: در نیمه اول فرصت‌های خوبی را به‌دست آوردیم، اما نتوانستیم به گل دست یابیم. بازیکنان الوحده ۳ حمله کردند و توانستند ۲ گل به ثمر برسانند. این نشان می‌دهد که آنها شانس بالایی داشتند.

وی با اشاره به بی‌انگیز‌گی بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: قطعا عدم انگیزه ما برای این دیدار تاثیرگذار بود. درست است الوحده نیز در گروه ما حذف شده بود، اما آنها در خانه بازی می‌کردند و می‌خواستند نتایج گذشته را جبران کنند.

 

 

نوروزی تصریح کرد: برابر الوحده خوب ظاهر نشدیم و امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع تکرار نشود تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خوردبین : قانون فوتبال است ، گل نزدیم و باختیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Mahmood-Khordbin-2.gifمحمود خوردبین در گفت‌وگویی در خصوص شکست ۲ بر صفر پرسپولیس برابر الوحده تصریح کرد: ما باید در این دیدار می‌باختیم، زیرا قانون فوتبال می‌گوید اگر تیمی گل نزند گل دریافت می‌کند و همیشه این قانون اجرا می‌شود.
وی افزود: خوب نبودیم، اما بازیکنان الوحده نیز از کمترین فرصت‌های خود بهترین استفاده را کردند و توانستند به پیروزی دست یابند.

خوردبین با اشاره به روزهای حساس این تیم در آینده خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا از این شرایط خارج شویم. روزهای حساسی را داریم که نباید اشتباهات دیدار برابر الوحده تکرار شود. همه مقصر بودیم که بازی را واگذار کردیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پرسپولیس امروز بازمی‌گردد ،‌ فردا تعطیل است

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifپرسپولیس پس از شکست ۲ بر صفر مقابل الوحده از هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۴ امروز ابوظبی را با پروازی مستقیم به سمت تهران ترک می‌کند.

تمرینات پرسپولیس فردا (پنجشنبه) تعطیل است و بازیکنان این تیم به استراحت می‌پردازند. قرار است تمرینات سرخپوشان برای ادامه دیدارهای لیگ برتر از جمعه پیگیری شود.

پرسپولیس از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران یکشنبه آینده در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.

 

 

شاگردان دایی شب گذشته با قعرنشینی گروه سوم از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کردند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری دیدار تیم های الوحده امارات و پرسپولیس ایران + حواشی

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حواشی بازی الوحده امارات و پرسپولیس ایران

 

 

در دقیقه ۲۵ دیدار پرسپولیس و الوحده و پس از اینکه چندین بار کمک داور بازی به اشتباه پرچمش را به نشانه آفساید بالا برد، علی دایی به وی اعتراض کرد. وی همچنین در نیمه دوم به داور بازی بابت خطایی که پشت محوطه جریمه پرسپولیس گرفت نیز اعتراض کرد.

*سعید حلافی، بازیکن پرسپولیس از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود.

*هواداران الوحده با طبل و آلات موسیقی تیم خود را تشویق می‌کردند.

*مقامات ارشد الوحده برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آل‌نهیان حضور داشتند.

 

*تمام صندلی‌های جایگاه VIP ورزشگاه در عرض ۱۰ دقیقه به طور کامل پر شد.

*بلیت برای تماشای این دیدار توسط باشگاه پرسپولیس به اندازه کافی خریداری شده بود تا هواداران این تیم به طور رایگان به تماشای بازی بپردازند.

*سفیر ایران در امارات در بین دو نیمه برای تماشای بازی به ورزشگاه آمد. همچنین نوریان، مشاور رئیس جمهور نیز همراه با وی در ورزشگاه حضور یافت.

*درگیری طبل‌زن و لیدر پرسپولیس نیز از نکات قابل توجه این دیدار بود که موجب ناراحتی هواداران پرسپولیس را فراهم آورد. این موضوع با دخالت پلیس ورزشگاه خاتمه یافت.

*امیر قلعه‌نویی در مورد حضورش در ورزشگاه برای تماشای این دیدار گفت:‌امشب پرسپولیس ایران بازی داشت و این موضوع باعث شد تا به ورزشگاه بیایم. البته ما دو بازی در لیگ برتر و جام حذفی با این تیم بازی داریم و همراه با کادرفنی، شرایط پرسپولیس را بررسی می‌کنیم، هرچند که اولویت اول همان تماشای دیدار نماینده‌ای از ایران در بازی امشب بود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هاشميان: با بدشانسي به آنچه شايسته‌اش بوديم نرسيديم

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در اين فصل با بدشانسي‌هايي روبرو شديم و به آنچه شايسته‌اش بوديم نرسيديم.

   به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، وحيد هاشميان در کنفرانس مطبوعاتي بازي تيم‌هاي الوحده و پرسپوليس که صبح امروز در باشگاه الوحده برگزار شد، گفت: در اين بازي تيم‌ها استرسي ندارند و همين هم به زيبا شدن آن کمک مي‌کند. ما سعي مي‌کنيم از اين مسابقه بهترين استفاده را ببريم و همان‌طور که سرمربي تيم‌مان گفتند اين بازي يک ديدار تدارکاتي خوب براي ما خواهد بود. 
وي تصريح کرد: پرسپوليس در اين فصل بدشانسي‌هاي زيادي آورد و نتوانستيم به آنچه شايسته‌اش هستيم دست پيدا کنيم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دايي: برايمان مهم است كه ليگ قهرمانان را با برد تمام كنيم

 

سرمربي پرسپوليس گفت: براي ما مهم است که بازي آخر را با پيروزي پشت سر بگذاريم و ليگ قهرمانان آسيا را با برد تمام کنيم. 

   به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، علي دايي در کنفرانس مطبوعاتي بازي تيم‌هاي الوحده و پرسپوليس که امروز در باشگاه الوحده برگزار شد عنوان کرد: متاسفانه ما در اين بازي‌ها بدشانس بوديم و اگر در بازي مقابل بنيادکار در تهران مي توانستيم حداقل امتياز را کسب کنيم شانس زيادي براي صعود داشتيم.

وي ادامه داد: در بازي برابر الوحده هم علاوه بر بدشانسي از موقعيت‌هايمان هم به نحو شايسته اي استفاده نکرديم و اشتباهاتي داشتيم. ما بازي برابر الوحده را با تمام قدرت برگزار و به آن به عنوان يک بازي تدارکاتي خوب براي بازي‌هاي داخلي‌مان نگاه مي‌کنيم.

دايي گفت: به هرحال براي ما مهم است که بازي آخر را با پيروزي پشت سر بگذاريم و اين تورنمنت را با برد تمام کنيم. در اين بازي مي‌خواهيم از نام پرسپوليس دفاع کنيم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لیگ قهرمانان آسیا/ سرمربی الوحده: بهترین بازی مان را انجام می دهیم

 

 

سرمربی تیم فوتبال الوحده، گفت:" گاهی اوقات بهترین تیم‌ها حذف می‌شوند و این از جذابیت‌های فوتبال است."


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وی در کنفرانس مطبوعاتی بازی تیم‌های الوحده و پرسپولیس که صبح امروز در باشگاه الوحده برگزار شد، در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید عدالت در فوتبال اجرا شد و بهترین تیم‌ها از این گروه صعود کردند، تصریح کرد:" اغلب اوقات می‌بینیم که بهترین تیم‌ها هم حذف می‌شوند. اشتباهاتی کوچک، مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم و عواملی دیگر، دست به دست هم می دهند تا چیزهایی اتفاق بیافتد که انتظارش را نداریم."

وی افزود:" البته فکر می‌کنم دو تا از بهترین تیم ها از این گروه صعود کردند."

سرمربی تیم فوتبال الوحده، ادامه داد:" ما عملا از لیگ قهرمانان کنار رفتیم ولی اطمینان می دهم که بازیکنانمان بهترین کیفیم را ارائه می دهند. ما بهترین بازی مان را انجام می دهیم. ما مجبوریم برای ارائه یک بازی خوب بجنگیم. تیم پرسپولیس یک تیم هجومی است و برای این بازی برنامه داریم."

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لیگ قهرمانان آسیا/دايي در كنفرانس مطبوعاتي: از نام پرسپولیس دفاع مي كنيم

 

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپولیس، گفت:" ما بازي در برابر الوحده را با تمام قدرت برگزار مي‌كنيم و به آن به عنوان يك بازي تداركاتي خوب براي بازي‌هاي داخلي‌مان نگاه مي‌كنيم."


به گزارش سايت رسمي باشكاه پرسپولیس علي دايي در كنفرانس مطبوعاتي بازي تيم‌هاي الوحده و پرسپولیس كه امروز در باشكاه الوحده برگزار شد افزود": متاسفانه ما در اين بازي‌ها بدشانس بوديم و اگردر بازي مقابل بنيادكار در تهران مي توانستيم حداقل امتياز را كسب كنيم شانس زيادي براي صعود داشتيم. در بازي برابر الوحده هم علاوه بر بدشانسي از موقعيت‌هايمان هم به نحو شايسته اي استفاده نكرديم و اشتباهاتي داشتيم.""

وي افزود:" بهرحال براي ما مهم است كه بازي اخر را با پيروزي پشت سر بگذراريم و اين تورنمنت را با برد تمام كنيم. در اين بازي مي‌خواهيم از نام پرسپولیس دفاع كنيم."

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لیگ قهرمانان آسیا/ وحید هاشمیان: پرسپولیس شایستگی بیشتری داشت

 

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:" بازی با الوحده یک بازی تدارکاتی خوب برای پرسپولیس است."


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید هاشمیان در کنفرانس مطبوعاتی بازی تیم‌های الوحده و پرسپولیس که صبح امروز در باشگاه الوحده برگزار شد، افزود:" در این بازی تیم‌ها استرسی ندارند و همین هم به زیبا شدن آن کمک می‌کند. ما سعی می‌کنیم از این بازی بهترین استفاده را ببریم و همانطور که سرمربی تیم‌مان گفتند این بازی یک بازی تدارکاتی خوب برای ما خواهد بود."

وی تصریح کرد:" پرسپولیس در این فصل بدشانسی‌های زیادی آورد و نتوانستیم به آنچه شایسته‌اش هستیم دست پیدا کنیم."

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

در عین شایستگی حذف شدیم/ نوری: برای اعاده حیثیت به میدان می‌رویم

 

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:" پرسپولیس در عین شایستگی حذف شد و در بازی برابر الوحده برای اعاده حیثیت به میدان می‌رویم."


محمد نوری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره بازی برابر الوحده امارات افزود:" ما در این دوره از بازی‌ها با بدشانسی روبرو شدیم و در عین شایستگی در اغلب بازی‌ها، نتیجه مورد نظر را نگرفتیم."

وی تصریح کرد:" در بازی برابر الوحده در تهران با وقت کشی و بازی عجیب حریف روبرو شدیم و البته موقعیت‌های فراوانی را هم از دست دادیم. بهرحال پرسپولیس، حذف شده است و ما برای نشان دادن شایستگی‌هایمان در برابر الوحده به میدان می‌رویم."

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، تصریح کرد:" این بازی در عین حال می‌تواند به لحاظ روحی و فنی برای ادامه مسیر لیگ و جام حذفی برای ما مثمر ثمر باشد. برای همین تلاش می‌کنیم حداکثر استفاده را از این موقعیت ببریم و به هماهنگی تاکتیکی بهتری برسیم."

نوری به میزبانی شایسته اماراتی‌ها نیز اشاره کرد و گفت:" انصافا به لحاظ میزبانی برای ما سنگ تمام گذاشتند و بر خلاف عربستانی‌ها شاهد استقبال، پذیرایی و میزبانی بسیار خوبی از سوی اماراتی‌ها بودیم."

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ماموریت دایى و شاگردانش : اثبات حقانیت فوتبال ایران مقابل امارات !

 

 

دایى پرسپولیس و الوحده امارات شاید از نگاه هواداران تیم سرخپوش تهرانى بى خاصیت ترین بازى تاریخ این باشگاه باشد چرا که شاگردان على دایى از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند و نگاه همگان تشریفاتى بودن این دیدار باشد اما بازیکنان پرسپولیس و شخص دایى انگیزه هاى خاص خودشان را براى حضور در این میدان دارند.على دایى و شاگردانش خوب  مى دانند که حذف با ۸ امتیاز خیلى بهتر از کنار رفتن از مسابقات با ۵ امتیاز است. نتایج این تیم در تاریخ باشگاه ثبت مى شود و اعضاى کاروان سرخپوشان دوست ندارند یک شکست دیگر در کارنامه ورزشى آنها نوشته شود اما این تنها انگیزه دایى و بازیکنان پرسپولیس نیست بلکه مسائل مهم دیگرى هم وجوددارد.

 

پرسپولیس با لیگ قهرمانان آسیا وداع کرده، وداعى تلخ و زود هنگام که براى دایى، بازیکنان، مدیران و هواداران پرسپولیس قابل توجیه نیست اما پیروزى مقابل الوحده امارات در خانه حریف علاوه بر اینکه مى تواند خاطره اى خوش آیند براى اتمام کار سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا باشد، مى تواند یک بار دیگر برترى فوتبال ایران بر امارات را ثابت کند.اماراتى ها سالهاست که سرمایه گذارى هنگفتى در رشته فوتبال داشته اند و سعى کرده اند با ایجاد زیر ساخت و برگزارى لیگ حرفه اى در سطح اول آسیا مطرح شوند اما همچنان از تیم هاى درجه چندم قاره محسوب مى شوند و تا رسیدن به سطح اول قاره کهن فاصله محسوسى دارند. نکته قابل توجه اینکه آنها همواره براى تیم هاى ایرانى مشکل ساز بوده اند وبا فوتبال خاص خود که بهتر است بگوییم فوتبال چرک و دور از استانداردهاى این رشته است، سعى کرده اند سد راه تیم هاى ایرانى شوند که البته در بسیارى از موارد هم ناموفق بوده اند.ماموریت على دایى و شاگردانش اثبات برترى فوتبال ایران مقابل امارات است. در روزى که پرسپولیس به ظاهر یک دیدار کاملاً تشریفاتى در پیش دارد، سرخپوشان رسالت مهمترى خواهند داشت. آنها در این بازى باید یک بار دیگر پتانسیل بالاى فوتبال ایران را به رخ بکشند و از حقانیت فوتبال ایران مقابل امارات دفاع کنند. فوتبالى که در روزگارى آقاى آسیا بوده اما به دلیل عدم مدیریت اصولى به شدت تنزل کرده و دیگر قدرت سابق را ندارد اما این پتانسیل را دارد که دوباره خودش را بالا بکشد و حرف اول قاره کهن را بزند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری اولین تمرین سرخپوشان در ابوظبی

 

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری سفر پرسپولیسی ها به امارات

 

 

 

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حاشیه‌های سفر به امارات : تکان‌های شدید هواپیما

 

 

سرخپوشان تهرانی در حالی عازم امارات شدند که شرایط جوی نامساعد و تکان‌های شدید هواپیما، باعث وحشت مسافران شده بود.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی و به نقل از سایت رسمی باشگاه  ، پرواز سرخپوشان تهرانی که متعلق به شرکت الاتحاد بود، راس ساعت حرکت و در وقت پیش بینی شده وارد فرودگاه ابوظبی شد. این در حالی بود که در بخشی از این سفر، شرایط جوی نامساعد و تکان‌های شدید هواپیما، باعث وحشت مسافران شده بود.

- نمایندگانی از سوی باشگاه الوحده، در فرودگاه ابوظبی به استقبال سرخپوشان آمده بودند.

 

- خروج سریع و بی دردسر پرسپولیسی‌ها از فرودگاه ابوظبی با شوخی برخی بازیکنان همراه شده بود. گویا تجربه تلخ سفر به عربستان در ذهن بازیکنان مانده بود و مهیای برخوردهای عجیب از سوی میزبان بودند.

- به محض ورود به فرودگاه ابوظبی، ماشین‌های تشریفات از سوی باشگاه الوحده به استقبال سرخپوشان آمد. با این حال، اتوبوسی که برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته شده بود با دقایقی تاخیر به محل مورد نظر رسید و بازیکنان دقایقی را در خروجی فرودگاه به انتظار اتوبوس، معطل شدند.

- پرسپولیسی‌ها ۳۰ دقیقه پس از استقرار در هتل میلینیوم الوحده، با نظر کادر فنی عازم زمین محل تمرین شدند تا اولین جلسه از تمرینات خود را پشت سر بگذارند. زمین در نظر گرفته شده برای تمرین سرخپوشان، زمینی بسیار مناسب و از مجموعه امکانات هتل محل اقامت آنها است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس وارد ابوظبی شد

 

 
به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای برگزاری آخرین بازی خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا که دیداری تشریفاتی است، ساعت ۱۷:۵۰ به وقت تهران ایران را به سمت ابوظبی امارات ترک کرد.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شرایطی ساعت ۲۰ شب وارد امارات شد که هیچ مسئولی از سوی باشگاه الوحده برای استقبال آنها به فرودگاه نیامده بود!
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران با یک دستگاه اتوبوس راهی محل استقرار خود در
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مجتبی شیری : بازی برابر الوحده حیثیتی است ، نه تشریفاتیری

 

 

مجتبی شیری، شخصیتی کاملاً‌ آرام و بی‌حاشیه؛ بازیکنی کاملاً مطیع قوانین باشگاه و تیم؛ در این فصل شاید فرصت چندانی برای همراهی پرسپولیس در میادین مختلف را به دست نیاورد اما این مسائل باعث نشد از اصول خود عدول کند. آن قدر به تمرین کردن ادامه داد تا این که فرصتی فراهم شد تا ثابت کند برخلاف برخی نظرات، هنوز می‌تواند مهره موثری برای تیمش باشد. درست همان گونه که در ۳ بازی اخیر سرخ‌ها بوده و به گونه‌ای عمل کرده که هم تحسین علی دایی را برانگیزد و هم ژلکو میاچ را با نمایش بی‌نقص خود «سورپرایز» کند.

* چند روز از بازی برابر الاتحاد می‌گذرد؛ افسوس نمی‌خورید تیمی با این پتانسیل دیگر جایی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد؟

خب دیگر نباید حسرت آن چه که اتفاق افتاده را بخوریم.

 

آن بازی و این رقابت‌ها برای ما تمام شد و رفت و حذف شدیم اما هنوز همه چیز تمام نشده است. بازی‌های لیگ‌برتر و جام حذفی ادامه دارد. باید در این بازی‌ها حاضر شویم و با ادامه این روند حداقل بتوانیم قهرمانی جام حذفی و سهمیه آسیایی را به دست آوریم.

* حیف از تیمی که الاتحاد را مقهور قدرت خود می‌کند اما جایی در ادامه این رقابت‌ها ندارد.

با توجه به نتایجی که طی دور رفت بازی‌های آسیایی برایمان رقم خورد، نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و همین باعث شد امتیاز از دست بدهیم و چاره‌ای جز وداع با این رقابت‌ها نداریم.

* چرا پرسپولیس با این توانایی زودتر استارت نزد؟

این مسئله به طرز تفکر بازیکن در هر بازی بستگی دارد که با توجه به شرایط هر بازی نتوانستیم آن انگیزه‌ای را که برابر الاتحاد داشتیم نشان بدهیم اگر در بازی‌های قبلی نیز چنین انگیزه‌ای داشتیم و باید اضافه کنم همه چیز به همین «اگرها» برمی‌گردد و درس هم نمی‌گیریم که چرا این امتیازها را از دست دادیم، می‌توانستیم الان شرایط دیگری پیش رو داشته باشیم.

* از درس‌هایی که می‌توان از شرایط به وجود آمده گرفت، صحبت می‌کنی؟

به امید خدا برای سال‌های آینده که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شویم باید حرفه‌ای‌تر عمل کنیم. باید با تمام انگیزه و تمرکز لازم از بازی اول کارمان را شروع و امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم. همان کاری که سپاهان و ذوب‌آهن با برداشتن گام‌های بلند و محکم انجام داده‌اند.

* برای آسیایی شدن هم در لیگ‌برتر این فرصت را دارید و هم در جام حذفی؛ حالا چه باید کرد و روی کدام یک از گزینه‌ها باید تمرکز کرد؟

ابتدا باید از دو بازی باقی مانده در لیگ‌برتر ۶ امتیاز کسب کنیم تا کار به جام حذفی هم نکشد. حالا باید سهمیه آسیایی را که راحت از دست دادیم، سخت به دست بیاوریم. این مسئله کار را کمی دشوار می‌کند و حالا باید با اتخاذ یک تفکر حرفه‌ای به این مسئله دست پیدا کنیم.

* مسافر امارات هستید. بازی در پیش دارید که ثمری از لحاظ عنوان و نتیجه ندارد. با چه تفکری وارد این بازی خواهید شد؟

هدف ما پیروزی برابر الوحده است، چون همیشه یک رقابت و حساسیت خاص میان تیم‌های ایرانی و اماراتی وجود دارد و این جا دیگر نمی‌توان گفت بازی تشریفاتی است. باید این طرز تفکر کنار گذاشته شود؛ به هر حال بحث ملی هم در میان است و ما تحت عنوان نماینده فوتبال ایران در این دیدار حاضر خواهیم شد. بنابراین باید با انگیزه و تمرکز کامل برای پیروزی به میدان برویم تا ثابت کنیم همیشه نسبت به فوتبال کشورهای عربی برتری داریم.

* در این فصل چندان برای پرسپولیس به میدان نیامدی اما نه مصاحبه کردی و نه وارد حاشیه شدی و فقط تمرین کردی. علی دایی و ژلکو میاچ حسابی عملکردت را طی این ۳ بازی اخیر تأیید کرده‌اند. چگونه به این مرحله رسیدی؟

این مسئله به تفکر بازیکن برمی‌گردد، این در فوتبال ما باب شده که هر کس بیشتر در حاشیه باشد بیشتر سر زبان‌هاست همین مسائل باعث شده که فوتبال ما الان دچار این وضعیت شده و عملکرد بازیکن را تنها در مسائل حاشیه‌ای می‌بینید. بازیکن باید صبور باشد و دل به تمرین بدهد. درست است که حدود ۱۰، ۱۲ هفته بازی نکردم، ولی نه اعتراض کردم و نه حاشیه داشتم. تنها با تمام وجود در تمرینات حاضر شدم و مطمئن بودم در صورت تداوم این رفتار به طور حتم فرصت لازم را به دست آورده و از آن استفاده خواهم کرد و حقم را خواهم گرفت.

* و جالب این که خیلی خوب هم این حق را گرفتی!

خب این به نظر کارشناسان و کادرفنی برمی‌گردد که در باره عملکردم قضاوت کنند و بگویند در این ۳ بازی چگونه بوده‌ام. خدا را هم شکر می‌کنم که توانستم جواب اعتماد علی دایی را بدهم.

* حیف نیست این فصل را بدون قهرمانی به پایان برسانید؟

پرسپولیس همیشه یکی از تیم‌های پرافتخار آسیا بوده و خواهد بود. همیشه با پتانسیل بالایی که داشته، بعد از پایان هر تورنمنت همیشه حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خورد. باید طرز تفکر‌ها تغییر کرده و از این اتفاقات تجربه کسب کرد. با شناختی که از پرسپولیس دارم، می‌دانم همیشه با کمک هوادارانش توانسته افتخارات زیادی کسب کند و همیشه جزو پرتماشاگرترین‌ تیم‌های ایران و آسیا بوده و خواهد بود. به طور حتم بعد از کسب دو پیروزی در بازی‌های باقی مانده لیگ، با تمرکز کامل روی بازی‌های حذفی و با حمایت هواداران می‌توانیم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حاشیه های پیش از سفر سرخ پوشان به امارات

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifمحمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اولین نفر در فرودگاه حاضر بود.

بازیکنان از ساعت ۱۴:۴۵ به مرور وارد فرودگاه شدند.

وحید هاشمیان اولین بازیکن سرخپوشان بود که وارد فرودگاه شد. تیاگو و سکوبرت به همراه یکدیگر به فرودگاه آمدند.

برخی از مسافرات حاضر در فرودگاه که هواداران پرسپولیس بودند به محض مشاهده بازیکنان با آنها عکس یادگاری و امضاء گرفتند.

 

 

براساس روال همیشگی باشگاه پرسپولیس، تعدادی از خبرنگاران و تصویربرداران رسانه های گروهی کاروان سرخپوشان را در سفر به امارات همراهی می کنند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترابيان:ايميل ناظر بازي يك سند براي ما محسوب مي‌شود

 

پيش‌بيني مي کرديم که فدراسيون فوتبال عربستان پس از بازي پرسپوليس و الاتحاد چنين نامه‌اي به AFC بزند.

رييس کميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال درباره نامه درخواست فدراسيون فوتبال عربستان از AFC مبني بر برگزاري ديدار تيم‌هاي اين کشور با نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا در کشوري به غير از ايران، پس از اتفاق‌هاي رخ داده در بازي پرسپوليس و الاتحاد، گفت: ما پيش‌بيني مي کرديم که ممکن است آن‌ها چنين حرکتي بکنند، به همين دليل يک ايميل به ناظر ويژه‌ AFC در آن بازي زديم و از او خواستيم نظرش را درباره نحوه برگزاري بازي پرسپوليس و الاتحاد به ما بدهد که او هم در پاسخ خود از نوع برگزاري بازي سراسر تعريف و تمجيد کرد و گفت که اين بازي هيچ مشکلي نداشت و پليس ايران نيز خيلي خوب عمل کرد.

ترابيان افزود: حتي او گفت که در ورزشگاه آزادي به مسئولان عربستان بهترين مکان را دادند و بنابراين هيچ گله و شکايتي از نحوه برگزاري بازي نبود. اين ايميل به نوعي يک سند براي ما محسوب مي‌شود و مطمئنا AFC هيچ وقت به اين گونه حرف‌ها توجهي نمي‌کند.

ترابيان همچنين درباره تاريخ برگزاري ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي ايران و ونزوئلا که به تازگي به درخواست کي‌روش لغو شده بود، اظهار کرد: هنوز تاريخ خاصي را براي برگزاري اين بازي تعيين نکرده‌ايم.

وي ادامه داد: البته روز دهم آگوست يکي از روزهاي فيفا دي است، اما با توجه به اين که ما با سازمان ليگ توافق کرديم که آن‌ها بازي‌هاي خود را تمام کنند، در اين روز ديداري برگزار نخواهد شد. احتمالا يک بازي تدارکاتي در ماه اکتبر خواهيم داشت. اما هنوز حريف ما به طور 100 درصد مشخص نيست.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

غيبت زارع در ديدار با الوحده و بهبودي نسبي رضايي

 

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس تهران از غيبت مازيار زارع در ديدار برابر الوحده امارات خبر داد.

فريد زرينه درباره آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس اظهار داشت: متأسفانه مازيار زارع به دليل کمردرد قطعاً در بازي مقابل الوحده امارات غايب خواهد بود او همراه ما به امارات نمي‌آيد و در تهران فيزيوتراپي مي‌کند. اميدوارم براي بازي‌هاي ليگ برتر و بازي مقابل سپاهان در جام حذفي مشکلي نداشته باشد. 
زرينه همچنين در خصوص سپهر حيدري نيز گفت: اين بازيکن پس از برگشت‌مان از امارات دويدن‌هاي آرام خود را شروع خواهد کرد اما به احتمال فراوان به ديدار جام حذفي مقابل سپاهان نمي‌رسد. 
وي در پايان درباره غلامرضا رضايي نيز گفت: اين بازيکن 80 درصد بهبود پيدا کرده و سعي خواهيم کرد او را به بازي‌هاي ليگ برتر پس از بازگشت‌مان از امارات و بازي حساس جام حذفي مقابل سپاهان برسانيم.

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پرسپوليسي‌ها فرداشب در امارات تمرين مي‌كنند

 

با تشخيص علي دايي تيم فوتبال پرسپوليس تهران فرداشب در امارات تمرين خواهد کرد.

با تشخيص علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران تمرينات قرمزپوشان فردا يکشنبه در تهران لغو شد. 
برهمين اساس تيم فوتبال پرسپوليس تهران که قرار است ساعت 17:45 فردا براي بازي با الوحده راهي امارات شود پس از حضورش در اين کشور يک جلسه تمرين اختصاصي انجام خواهد داد تا خود را براي بازي روز سه‌شنبه آماده کند. 
تيم فوتبال پرسپوليس تهران در آخرين ديدار خود در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا روز سه‌شنبه در امارات به مصاف الوحده خواهد رفت.
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری از حواشی عجیب و غریب تیم های پرسپولیس و الاتحاد در ورزشگاه آزادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عزيز محمدي: منتظر پاسخ AFC در مورد بازي پرسپوليس هستيم

 

رئيس سازمان ليگ از بررسي اتفاقات ديدار پرسپوليس و الاتحاد عربستان توسط مسئولان اي اف سي خبر داد و گفت: طي روزهاي آينده در اين خصوص پاسخ نهايي به ما داده مي شود. 

  به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله محمدی در خصوص اتفاقاتی که در جریان دیدار پرسپولیس و الاتحاد عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد گفت: قطعا  این اتفاقات توسط مسئولان ای اف سی بررسی می شود و طی روزهای آینده نتیجه نهایی آن به ما اعلام خواهد شد اما امیدواریم این اتفاقات مشکل خاصی برای فوتبال ایران ایجاد نکند.

وی با بیان اینکه  امیدوارم تماشاگران در بازی استقلال برابر النصر عربستان که هفته آینده برگزار می شود تنها به تشویق تیم خود بپردازند خاطرنشان کرد: برخلاف مسائل مطرح شده ناظر دیدار پرسپولیس برابر الاتحاد گزارش خاصی را تهیه نکرده است.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه در دیدار السد قطر و استقلال تهران تماشاگران اندکی به ورزشگاه آمده بودند تاکید کرد: امیدوارم در  هفته های پایانی لیگ قهرمانان آسیا و مرحله حذفی تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمده و به تشویق تیم های ایرانی بپردازند تا همچنان فوتبال ایران پرتماشاگرترین دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهد.

محمدی با بیان اینکه به احتمال زیاد دیدار پلی آف لیگ دسته اول در روزهای 23 یا 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است 11 مرداد لیگ یازدهم آغاز شود که برنامه برگزاری مسابقات را با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مورد بررسی قرار داده تا تعامل ویژه ای بین مسئولان سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی صورت گیرد.

وی در مورد برگزاری مسابقات جام حذفی هم گفت: ما به علت فشردگی مسابقات لیگ بازی های تیم ملی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به اجبار جام حذفی را پس از پایان لیگ برگزار کرده و  طبق برنامه ریزی انجام شده سعی کرده ایم این مسابقات به بهترین شکل و در زمان مقرر به پایان برسد تا فرصت لازم برای حضور بازیکنان در تیم ملی فراهم شود.

رئیس سازمان لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که چرا دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در ایران در ساعات پایانی روز برگزار می شود گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت پیشنهادی را از باشگاه ها گرفته است و این باشگاه های خودمان هستند که ساعات برگزاری این بازیها را مشخص می کنند.

نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نتايج کامل هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا

 

هفته پنجم از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا در حالي به اتمام رسيد که 10 تيم ديگر از شرق و غرب به الاتحاد عربستان پيوستند که پيش از اين صعود خود به مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌ها را قطعي کرده بود. 

  در پایان هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اف سی سئول، جئونبوک موتورز و سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی، سپاهان و ذوب آهن ایران، ناگویا گرامپوس و کاشیما آنتلرز ژاپن، السد قطر، بنیادکار ازبکستان، تیانجین تدا چین و الاتحاد عربستان صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرده‌اند.

در حال حاضر 11 تیم؛ الهلال، الشباب و النصر عربستان، سرزو اوزاکا و گامبااوزاکای ژاپن، الغرافه قطر، استقلال ایران، الامارات امارات، جیجو کره‌جنوبی، ملبورن ویکتوری استرالیا و شاندونگ لیوننگ چین در انتظار هفته پایانی هستند تا شاید با کسب امتیازات لازم در این هفته صعود خود به جمع 16 تیم برتر آسیا را قطعی کنند.

وداع تیم‌های الجزیره، العین و الوحده امارات، هانگژو گرین تاون و شانگهای شنهوای چین، آرما مالانگ اندونزی، اف سی سیدنی استرالیا، پرسپولیس ایران، پاختاکور ازبکستان و الریان قطر نیز با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حتمی شده است.

- نتایج دیدارهای هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
گروه A:
* الغرافه قطر 5 - الجزیره امارات 2
گل‌ها: یونس محمود (10، 62 و 80)، امارا سلیم دیانه (47) و میرغنی الزین (61) برای الغرافه و عبدالسلام جمعه (31) و ریکاردو اولیویرا (35) برای الجزیره
سپاهان ایران یک - الهلال عربستان یک
گل‌ها: محرم نویدکیا (54) برای سپاهان و عبدالله الزوری (46) برای الهلال
جدول رده بندی:
1- سپاهان ایران 10 امتیاز، 2- الهلال عربستان 10 امتیاز، 3- الغرافه قطر 7 امتیاز، 4- الجزیره امارات یک امتیاز

گروه B:
* السد قطر 2 - استقلال ایران 2
گل‌ها: خلفان ابراهیم خلفان (58) و لیاندرو داسیلوا (79) برای السد و فرهاد مجیدی (6 و 37) برای استقلال
* النصر عربستان 4 - پاختاکور ازبکستان صفر
گل‌ها: سعود حمود (8)، بدر المطوع (25 و 65) و محمد السهلاوی (61)
جدول رده بندی:
1- السد قطر 9 امتیاز، 2- النصر عربستان 8 امتیاز، 3- استقلال ایران 5 امتیاز ، 4- پاختاکور ازبکستان 4 امتیاز

گروه C:
* پرسپولیس ایران 3 - الاتحاد عربستان 2
گل‌ها: حمید علی عسگری (14 و 69) و اشپیتیم آرفی (16) برای پرسپولیس و محمدالراشد (19) و سکوبرت (3+90 - گل به خودی) برای الاتحاد
* بنیادکار ازبکستان 3 - الوحده امارات 2
گل‌ها: میلوش تریفونوویچ (12 و 36) و انورجان سولیف (85) برای بنیادکار و اسماعیل مطر (2) و هوگو هنریکه (54 - گل به خودی) برای الوحده
جدول رده بندی:
1- الاتحاد عربستان 10 امتیاز، 2- بنیادکار ازبکستان 8 امتیاز، 3- پرسپولیس ایران 5 امتیاز ، 4- الوحده 3 امتیاز

گروه D:
* الشباب عربستان یک - الریان قطر صفر
گل: ناصر الشمرانی (78)
* الامارات امارات صفر - ذوب آهن ایران یک
گل: محمد قاضی (80)
جدول رده بندی:
1- ذوب آهن ایران 13 امتیاز، 2- الشباب عربستان 8 امتیاز، 3- الامارات امارات 6 امتیاز، 4- الریان قطر یک امتیاز

گروه E:
* ملبورن ویکتوری استرالیا یک - گامبااوزاکای ژاپن یک
گل‌ها: آدریان لییر (11) برای ملبورن ویکتوری و  سوتا ناکازاوا (43) برای گامبااوزاکا
* تیانجین تدای چین 3 - جیجویونایتد کره‌جنوبی صفر
گل‌ها: استبان لوسیانو (8)، وو ویان (21)، چائو یانگ (72)
جدول رده بندی:
1- تیانجین تدای چین 10 امتیاز، 2- گامبااوزاکای ژاپن 7 امتیاز، 3- جیجو کره‌جنوبی 6 امتیاز، 4- ملبورن ویکتوری استرالیا 5 امتیاز

گروه F:
* ناگویا گرامپوس ژاپن یک - هانگژو گرین تاون چین صفر
گل: یونگ جو فوجیموتو (77)
* اف سی سئول کره جنوبی 3 - العین امارات صفر
گل‌ها: گو یوهان (16) و دژان دامیانوویچ (40 و 72)
جدول رده بندی:
1- ناگویا گرامپوس ژاپن 10 امتیاز ، 2- اف سی سئول کره جنوبی 10 امتیاز، 3- هانگژو گرین تاون چین 4 امتیاز، 4- العین امارات 4 امتیاز

گروه G:
* شاندونگ لیوننگ چین یک - جئونبوک موتورز کره جنوبی 2
گل‌ها: ژو هایبین (40) برای شاندونگ لیوننگ و لی دونگ گوک (31 و 51) برای جئونبوک موتورز
* آرما مالانگ اندونزی صفر - سرزو اوزاکای ژاپن 4
گل‌ها: کیوتاکه هیروشی (31)، رودریگو پیمپائو (43) و اینوی تاکاشی (46 و 61)
جدول رده بندی:
1- جئونبوک موتورز کره جنوبی 12 امتیاز، 2- سرزو اوزاکای ژاپن 9 امتیاز، 3- شاندونگ لیوننگ چین 7 امتیاز، 4- آرما مالانگ اندونزی یک امتیاز

گروه H:
* کاشیما آنتلرز ژاپن 2 - شانگهای شنهوای چین صفر
گل‌ها: شینزو کوروکی (32 و 79)
* سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی 3 - اف سی سیدنی استرالیا یک
گل‌ها: ها تائه جوون (34)، ماتو نرتلیاک (50) و یئوم کیهون (80) برای سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی و برونو کونستانتینو (51) برای اف سی سیدنی استرالیا
جدول رده بندی:
1- سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی 9 امتیاز، 2- کاشیما آنتلرز ژاپن 9 امتیاز، 3- اف سی سیدنی استرالیا 5 امتیاز، 4- شانگهای شنهوا 2 امتیاز

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پرسپولیس یکشنبه تهران را به مقصد ابوظبی ترک می کند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-1.gifتیم فوتبال پرسپولیس آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که به صورت تشریفاتی برگزار می شود را در ابوظبی برابر تیم الوحده برگزار می کند

سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی خود را قبل از سفر به امارات، روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می کنند.

بر همین اساس، کاروان پرسپولیس یکشنبه ساعت ۱۷:۴۰ تهران را به مقصد ابوظبی ترک می کند و اولین جلسه تمرینی این تیم در شهر ابوظبی پس از حضور سرخپوشان در امارات برگزار خواهد شد.

 

تمرین قبل از بازی نیز، روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی الوحده برگزار می شود و دیدار برگشت پرسپولیس برابر الوحده امارات روز سه شنبه ساعت ۲۰:۳۰ انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۴:۰۵ روز چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه ابوظبی را به مقصد تهران ترک می کند. 

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رضایی با صلاحدید کادر پزشکی مقابل الوحده بازی نمی‌کند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Zarine-1.gifرضا نور محمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از اتفاقات بازی با راه آهن دچار محرومیت شد، پس از تمرین امروز با گرفتن حکم بخشش حضورش در بازی مقابل سپاهان بلامانع اعلام شد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه نمی‌خواهیم درباره‌ غلامرضا رضایی ریسک کنیم در بازی برابر الوحده به میدان نخواهد رفت.
وی افزود: مازیار زارع از ناحیه کمر و سامان آقا زمانی نیز مصدومیت جزئی دارند اما آنها مشکلی برای بازی با الوحده ندارند.

 


زرینه ادامه داد: سپهر حیدری فعلا در حال استراحت است تا پس از استراحت لازم کارهای درمانی را بر روی دنده آسیب دیده وی به اجرا در بیاوریم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سرخپوشان در ابوظبی پولدار می شوند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifکاروان پرسپولیس برای برگزاری آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در دیدار برابر تیم فوتبال الوحده دوشنبه آینده روانه دوبی می شود و سپس عازم ابوظبی خواهد شد.

*باشگاه پرسپولیس پاداش پیروزی بر تیم الاتحاد عربستان را در ابوظبی پرداخت می کند. قرار است پرسپولیسی ها در ابوظبی ساعتی پیش از مسابقه برابر تیم الوحده پاداش پیروزی در بازی روز گذشته خود را دریافت نمایند.

*آرفی و حمید علی عسگری از سوی کمیته فنی پرسپولیس بعنوان برترین بازیکنان تیم علی دایی در دیدار برابر تیم الاتحاد عربستان شناخته شدند و از این رو تشویق خواهند شد.

 

*فیلم بازی تیم های پرسپولیس و الاتحاد عربستان در پایان تمرین امروز در اختیار شاگردان علی دایی قرار می گیرد .

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری از دیدار پرسپولیس – الاتحاد (۲)

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

علی عسگری : گل هایم را تقدیم می کنم به هواداران تیم محبوب پرسپولیس

 

 

مدافع، هافبک و مهاجم سرعتی و ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی مهمی را پشت سر گذاشتیم ولی متاسفانه پرسپولیس نتوانست از گروه خود صعود کند. حمیدرضا علی عسگری بازیکن ارزشمند سرخپوشان که در دیدار با الاتحاد، عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت گفت: پرسپولیس همیشه در روزهای سخت نشان داده که خیلی خوب می تواند کار کند و نتیجه بگیرد. ما امروز می خواستیم از حیثیت تیمی خودمان دفاع کنیم که با حمایت هواداران، به این مهم دست یافتیم.

علی عسگری در مورد گل هایش و بازی خوبی که ارائه داد، گفت: امروز به خانم حضرت زهرا «س» توسل کردم و فکر می کنم حضرت زهرا «س» کمکم کرد و همه از من راضی بودند.

 

وی افزود: بازی سوم ما ناخواسته تشریفاتی شد اما با تمام توان و انرژی بازی می کنیم و با برد برابر تیم الوحده حقانیت خودمان و بدشانسی در این مسابقات را به اثبات می رسانیم.

علی عسگری در مورد حرکات انفجاری اش تصریح کرد: هر گاه نفوذ می کنم، می توانم گل بزنم. من در هر پستی که کادر فنی بخواهد بازی می کنم و سعی خواهم کرد که در سیستم مربی قرار بگیرم. در نهایت دوست دارم خواسته مربیان را در زمین اجرا کنم ولی خودم به حرکات هجومی و گلزنی خیلی علاقه دارم.

زننده دو گل پرسپولیس در دیدار برابر الاتحاد در پایان گفت: گل هایم را تقدیم می کنم به هواداران تیم محبوب پرسپولیس.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نوری : به هواداران قول می دهم در بازی بعدی حتما گلزنی کنم

 

 

هافبک بازی ساز و خلاق تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با الاتحاد گفت: بازی سختی داشتیم ولی نشان دادیم که سرتر از تیم حریف بودیم.

محمد نوری هافبک با اخلاق سرخپوشان پس از برتری پرسپولیس برابر الاتحاد عربستان گفت: اگر همین بازی را در جام حذفی و لیگ انجام بدهیم، هیچ تیمی نمی تواند در مقابل ما ایستادگی کند.

وی افزود: این برد باعث شد که روحیه بچه ها بهتر شود و مطمئن باشید اگر چنین بازی را در جام حذفی انجام دهیم، حتما سهمیه آسیا را برای سال بعد کسب خواهیم کرد.

 

نوری درخصوص موقعیتی که در بازی برابر الاتحاد با بدشانسی از دست رفت، افزود: در همان صحنه می خواستم پاس بدهم ولی در یک لحظه فکر کردم اگر شوت بزنم بهتر است که متاسفانه این ضربه با اختلاف کم به بیرون رفت.

هافبک سرخپوشان ادامه داد: خیلی دوست داشتم امروز گلزنی کنم ولی به هواداران قول می دهم در بازی بعدی حتما گلزنی کنم. من فکر می کنم موفقیت تیم برای همه بازیکنان مهمتر از گلزنی آنها باشد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقیقی : وداع تلخی با آسیا داشتیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Alireza-Haghighi-8.gifعلیرضا حقیقی پس از برتری ۳ بر ۲ برابر الاتحاد عربستان در جمع خبرنگاران گفت: پس از آنکه ۲ گل از حریف جلو افتادیم، اشتباهاتی داشتیم و بعد از آنکه ۳ بر یک پیش افتادیم تصور کردیم بازی تمام شده است. البته الاتحاد مهاجمان خوبی داشت که به نقاط کور دروازه ضربه می‌زدند.
وی ادامه داد: اگر چه الاتحاد را شکست دادیم، اما وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشتیم. به هر حال این بازی تجربه خوبی برای ما بود. نباید بنشینیم و حسرت بخوریم ما ۲ جام دیگر در پیش داریم و باید در جام حذفی قهرمان شویم تا هواداران خود را شاد کنیم.

 

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com